منوعات وترفيه

هنادي مهنا تكشف سبب تأجيلها الإنجاب من زوجها أحمد خالد صالح : مينفعش

وزوجى بقى كويس جدا في الفرنساوى، وهى دائما بتنصحنى بالحاجات العادية لازم يبقى في أكل على طول في البيت، ولازم تكوى فانلاته وهى بتقعد لو أنا مش في البيت تعمل كل حاجة، ولو ما لحقتش أعمل الفطار تروح تعمل الفطار ،وكل حاجة كأنى في البيت بالظبط.

وأكملت: أتمنى أنى جوزى ينجح جدا، وبنغير على بعض بس العادى، أنا بتعامل في مجتمع مصري، فبتخيل الناس تشوف الفنان قدورة، وفى ناس كثيرة بتقلدهم

وأنا أتمنى أن الناس تقول لولادها عاوزك تبقى زى دى، ومش قدامى غير حل من اتنين، أنى ابقى مع الناس وأعمل اللى هما عاوزينه، علشان يحبونى، يا إما أعمل الحاجات التانة في مجتمع تانى.

وأكدت أنها نفسهى تغنى لكن مش عاوزة تعمل حاجة وخلاص عاوزة تعمل حاجة بهها لكن هي ليست متمكنة في العربية مثل الإنجليزية والفرنسية، بعرف شغل بابا في أي عمل وبشوف صوابعة وهو بيعزف ، في فيلم ان شاء الله ليلة العيد وعاوزة أكون في حتة أنا مبسوطة فيها ، ومأجلين البيبى شوية لأنى أصلا بيبى.

كشفت الفنانة هنادي مهنا عن تفاصيل خاصة بشأن علاقتها مع زوجها الفنان أحمد خالد صالح، مؤكدة أنها تشعر بالغيرة على زوجها.

وقالت هنادي في حوارها لبرنامج «كلمة أخيرة» الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي: «أكيد أنا زي كل البني آدمين بس مش بتخــ انق.. وهو بيغير عليا في حدود الطبيعي، ‏وأحمد مش بيقولي ستو أنا، رغم إن الناس كلها بتقولي كده‏».

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6الصفحة التالية
زر الذهاب إلى الأعلى