منوعات وترفيه

هنادي مهنا تكشف سبب تأجيلها الإنجاب من زوجها أحمد خالد صالح : مينفعش

وأردفت: أول ما مثلت الدنيا مامشيتش أوي فضلت سنتين أشتغل ومفيش حاجة تتذاع لحد أول عمل وهو أفراح إبليس اللي لسه معروض قريب رغم الانتهاء من تصويره منذ فترة طويلة، وعملت كمان فيلم ووقف كل ده سببلي في فترة من الفترات عملي اكتـ ئاب، وكنت قاعدة في البيت فقعدت أكل.

واختتمت أن جمهور السوشيال ميديا وقتها انتقدها وكان حقهم، قائلة: الأعمال الي كنت بصورها ومش بتنزل كنت بحط فيديوهات من الكواليس على إنستجرام، والناس تقولي فين الأعمال إنتي بتصوري لنفسك ولا إيه، أنا في الأساس شكلي كان زي الآن بعد فقد الوزن، لكن الفترة دي كانت سبب في زيادة وزني حينها.

قالت الفنانة هنادى مهنا: طلعت مع هالة سرحان وانا عمرى 3 سنين، وأول فيديو كليب 4 سنين ونصف وكنت فاهمة انا بقول ايه

وأضافت خلال لقائها ببرنامج كلمة أخيرة مع الإعلامية لميس الحديدى: طول عمرى بنت أبويا انا اصغر أخواتى، وأى مشــ كلة ،نا واخدة صف بابا، وحتى لو غلطان، محدش يـ زعله، لكن لما اتجوزت بدات أفهم قد أيه الست بتتعب، وماكنتش شايفة تعب الست غير لما اتجوزت وبقيت قريبة جدا من ماما.

وتابعت: احترمت والدتى جدا، وخصوصا أنها سابت بلدها وجت بلد ما تعرفهاش بلغة هي ما تعرفهاش، وهى ما زالت عايشة في مصر إلى الآن، هي فرنساوية ، ست جدعة مصرية أصيلة، اتعلمت منها حاجات كثيرة، لكن دلوقتى أنا بقولها

الصفحة السابقة 1 2 3 4 5 6الصفحة التالية
زر الذهاب إلى الأعلى