منوعات

بالفيديو| «تلاجتي مفيهاش غير جبنة ومحدش سندني»?.. أجرأ تصريحات لبلبة التي جعلتها تتصدر الترند??

حلت الفنانة القديرة لبلبة ضيفة في برنامج باب الخلق الذي يقدمه الإعلامي الشهير محمود سعد، والذي استطاع بموهبته الحصول على كثير من المعلومات من لبلبة لم تخرج وتتحدث عنها لأحد من قبل وفتحت قلبها أمام الجميع.

وتحدثت لبلبة لأول مرة عن بعض التفاصيل المأساوية في حياتها، بسبب والدتها المريضة التي جلست بجانبها لمدة 16 عامًا، وسافرت بها إلى الخارج من أجل العلاج لأنها كانت أغلى شخص في حياتها.

وقالت لبلبة خلال حوارها التلفزيوني: «رفضت 9 أعمال في سنة واحدة كاملة منهم دراما وسينما، مرض والدتي أخد 16 سنة، وكان عندي الأولوية لعلاج والدتي وهي واتعالجت في الخارج، اتعودت أعيش بالقليل وأعيش بالكتير، لو معيش  بعيش على قدي وبرضى وخلاص، بدبر حالي».

وتابعت: «عندي أولويات صحة أمي رقم واحد، وعلى قلبي زي العسل، قعدت سبع سنين كده، الفلوس بتيجي ليه عشان نبسط اللي حوالينا، أنا تلاجتي مافيهاش لحمة ولا فراخ ولا حاجة مباكلهمش باكل جبنة بس واثقة من كرم ربنا».

وأضافت لبلبة في حديثها: «الوقت بيجري بسرعة ونفسي أقول للدنيا براحة علينا شوية ومتجريش بسرعة أوي كدة، بس أنا جوايا يقين إن ربنا هيبعتلي حاجة مميزة وحلوة قريب وهتبين أشياء جديدة عندي لسة مطلعتش، عندي احساس إن ربنا هيسمعني، الإنسان لازم يعيش بالأمل».

وكشفت لبلبة خلال اللقاء عن كواليس زواجها مرة واحدة من حسن يوسف وطلاقه لها ورفضها خوض التجربة مرة أخرى،بالإضافة إلى علاقتها بـ عادل إمام، وقالت أن أكثر من أثروا فيها كان الزعيم وقالت عنه: «شخصية لازم تحبها وتاخد قلبك، ولما بشتغل معاه بسيب نفسي لإن هو واخد باله من كل حاجة».

مارأيك في لقاء لبلبة مع الإعلامي محمود سعد؟ شاركنا بتعليق أسفل الموضوع

زر الذهاب إلى الأعلى