منوعات وترفيه

أحمد فلوكس يخرج عن صمته ويكشف مفاجأة غير متوقعة عن طلاقه من هنا شيحة

في مفاجأة مدوية، تحدث الفنان أحمد فلوكس عن طلاقه من الفنانة المتألقة هنا شيحة، حيث أكد أنه تعرض للسحر.

وقال النجم أحمد فلوكس خلال لقائه في برنامج «حديث الناس»، المذاع على فضائية «الحياة» إنه تعرض للسحر وظهر عليه ذلك بشكل كبير متمثلًا في هذول جسده وضعفه.

وأضاف الفنان أحمد فلوكس أنه حاليًا يحافظ على الصلاة، مشيرًا إلى أنه لو فوت يوم لم يقرأ فيه القرآن ما بقدرش أقف ولا أقوم من على السرير.

وأضاف الفنان أحمد فلوكس أنه تعرض للغدر من كل المحيطين به، وأن السيدة التي عملت له هذا السحر تزوجها للأسف وكانت بعد هنا شيحة وهي كانت السبب فى طلاقه.

وتابع: «اكتشفت انى مش أنا وأنا مش موجود، ومكنتش حابب أمثل ولا حابب النجومية ولا حاسس انى مبسوط، وكان عندى اكتئاب وكنت عصبى جدًا جدًا ووصلت لدرجة انى كنت ببقى فى اجتماعات وبمشى واسيبها فى النص، وكنت بشوف حاجات حواليا كتير ومكنتش بعرف اخد أى قرارا، ووصلت لدرجة انى مش عايز اشوف ابنى، مؤكدًا: «أنا روحى فى ابنى».

ولفت إلى أن تلك الشخصية قالت له فى مواجهة ” مش هتعرف تمسك عليا حاجة”، ووصلت إلى أنى كنت بعمل عمرة وببقى عصبى جدًا كل مرة.

وأضاف ” اكتشفت انى بقالى 3 أشهر مش شايف حاجة وكل اللى حواليا بيخونونهى ومش مدرك أى حاجة، كنت مش موجود، ومش مركز وتايه، مشددًا أن السحر الأسود هو السبب وراء واقعة فرد الأمن الذى حدثت منذ فترة.

“أول ظهور لزوجة فلوكس بعد عودتهم لبعض : “انا اللي لبسته البدلة و الجرافت في فرحه علي هنا

زر الذهاب إلى الأعلى