منوعات وترفيه

سر الهجوم على عمر ابن الفنان حسن يوسف وشمس البارودي

في الوقت الذي يجلس فيه حسن يوسف في بيته كافي خيره شره ، وليس له علاقة بأي شئ يحدث بالوسط الفني نهائي هو وزوجته شمس البارودي، طلع علينا ابنه عمر بأراء ومواقف دائما تعرضه لهجوم والناس بقول كيف يكون هذا هو ابن شمس التي اعتزلت وتابت ؟

عمر حسن يوسف بيفكرنا شوية بأبوه في شبابه ، متهور حبتين ، لكنه متعملش الدرس من باباه بعد العمر الطويل ده ، كمان جرئ في كلامه وتصريحاته ومش بيخاف ينتقد اي حد عادي، عنده جرأة غريبة كدا.

ابن حسن يوسف وشمس البارودي كان في لقاء اعلامي وقال انه معندوش مانع انه يعمل مشاهد ساخنة يعني فيها بوس واحضان ، زي اللي كان بيعملها حسن يوسف وهو صغير.

وكمان قال ان ابوه مش هيعترض على حاجة زي دي ، وهيسيبه ياخد قراره بنفسه ، وقال انا عندي 39 سنة ومسؤل عن قراراتي ، وبرجع لحسن استشيره لكن انا اللي بقرر.

الاب والام معتزلين ومختفيين تماما عن الانظار وبيحاولوا يعملوا حاجة كويسة لاخرتهم بس ابنهم لسة في مرحلة الطيش ، وملوش دعوة بيهم وعايز ينطلق ويمثل ويكبر على حس ابوه.المفاجآة الأكبر بقى ان عمر بيحاول يخلي والدته ترجع تاني تظهر ، بعد ما اعتزلت شمس البارودي بقالها سنين طوووويلة ورفضت كل العروض اللي جاتلها والفلوس الكتير اللي اتعرضت عليها لكنها قالت انها مش هتمثل تاني مهما حصل وكمان مبقتش تحب حد يتفرج على افلامها زمان عشان متاخدش ذنوب.

1 2 3الصفحة التالية
زر الذهاب إلى الأعلى