منوعات

بعد حذفها منشور الطلاق| هل عادت منة عرفة لـ طليقها.. مفاجأة من العيار الثقيل

فاجأت الفنانة الشابة منة عرفة، متابعيها قبل الساعات القليلة بحذف منشور طلاقها من الفنان محمد المهدي، من على كافة حساباتها الشخصة بمواقع السوشيال ميديا، وهو ما اثار ضجة كبيرة بين مستخدموا مواقع التواصل.

وجاءت تعليقات رواد السوشيال على هذا التصرف كالتالي، :”راجعوا في كلامهم زي كل مرة عادي”، وأضاف آخر:”كمية سخافة في الاتنين دول مع أنها وهي صغيرة كانت سكرة”، وفي السياق ذاته كتب آخر:”لا حول ولا قوة إلا بالله أي الناس المقرفة دي”.

وكان قد أعلن الفنان محمد المهدي، خبر الطلاق من خلال منشور دونه على حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وقال المهدي، خلال المنشور :تم الطلاق خلاص للأسف كان في خيانة وعديتها واضحك عليا في أول الجوازة وقتها عشان أحافظ على بيتي سكت، وغير أمها خرابة البيوت بسبب الفلوس عشان هيا اللي كانت بتصرف عليها منة، وبسبب إني كنت رافضها تشتغل في المجال ده، وأمها مكنش عندها مانع تتنازل في المجال مقابل الفلوس بس كل حاجة بالدليل.

وتابع :فضلت تحاول لحد ما خربت البيت وخدوا فلوس مني كتير هيا وأهلها واتهجموا عليا وخدوا العفش وبيعوني العربية واخواتها وكل حاجة بالدليل وحقي عند ربنا وحسبي الله ونعم الوكيل في خرابة البيوت أمها بس والله كل الفلوس اللي خدوها وكل حاجة عملتها هبنيها وانا مطلعتش عمري اتكلمت من غير دليل أو اثبات بس للأسف وبجد علي غزلان ربنا نجاه واليومين دول هنزل الحاجات للأسف أهلها بعد ماشيلتهم وصرفت وعلمت عملوا اللي ميتعملش معايا.

زر الذهاب إلى الأعلى